M&M på Kolmårdens djurpark!

Idag åkte jag och Mattias ut till Kolmården för att spendera en hel dag med att titta på djur, vara ute i solen, och bara ha en mysdag tillsammans. Vi gick upp ganska tidigt för att komma ut ungefär när det öppnade och sedan gick vi genom parken i vår egen takt och kollade på djuren och några shower.

Det blev en riktigt lyckad dag, och vi kom hem solbrända och lite trötta, men väldigt glada. Det har nog varit en av dom bästa dagarna på länge!


Bjuder på en bild av oss. De andra får ni se en annan dag, för ska jag ladda upp alla nu, så får jag sitta här till midnatt, och det orkar jag inte ;)



Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fina ni är!



Vad jag har hört är det bostadsbrist här nu men vill man bo lite utanför stan är det såklart lättare att få tag på lägenhet. E-öbostäder finns ju tex, där kan du se vilka lägenheter som är lediga tror jag! Kram!

2011-05-29 @ 19:01:17
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Evelina

Just det, kvarnarp gillar ju vi eftersom det är lugnt och barnvänligt men många tycker att det är för avlägset. Fast det är bara 2,5 km från centrum :-)

2011-05-29 @ 19:02:23
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0