Träning

Idag blev det gymmet med bästa Malin vid elva. Vi mördade oss lite på löpbandet och sen lörde vi ben och mage. Skönt samtidigt som det gör ont, haha. Och så råkade jag visst bli anmäld till spinning-passet nästa vecka. Fatta vad tränad jag kommer vara i sommar om jag fortsätter såhär ;)

Nu sitter jag här med datorn i knät och försöker nöta in en massa saker i huvudet till tentan på fredag. Det är en spärrtenta, och sista försöket, så jag MÅSTE verkligen klara den. Annars är jag rätt illa uta tyvärr. Så nu blir det plugg för hela slanten. Med lite paus för mat och häng med Malin ikväll. Men som sagt, det är nu det gäller.


Hoppas ni har nått roligare att sysselsätta er med.
Och om nån kommer på ett bra sätt att banka in kunskap i huvudet, säg gärna till!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg mysan =)

2011-03-16 @ 15:44:19
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0