Nittonde mars

Idag vaknade jag som vanligt bredvid världens finaste. Låg en stund och tänkte på hur lyckligt lottad jag faktiskt är. Och sen väckte jag M, och så myste vi en stund innan vi gick upp. Rätt kul det där. Jag väcker oftast honom på helgerna när jag inte kan sova mera. Men det är oftast han som sen faktiskt får dra mej upp ur sängen :)


Frukosten blev resterna från gårdagens varma smörgåstårta. Inte riktigt min stil på frukost egentligen, men mums vad gott det var.


Nu ska vi snart laga till lite lunch, och sen ska vi göra oss iordning. Det är ju nämligen lite kalas för M's syster som fyllde arton igår :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hipp Hipp hurra för mig i efterskott ;)

2011-03-20 @ 17:40:56
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0