Jag fattar!!

Jag har suttit hela eftermiddagen och trasslat med alla uträkningar som jag bara måste kunna imorgon. Och nu. Halv elva på kvällen, så trillade poletten ner. Jag fattar. Äntligen! Så nu kan jag andas lite, och läsa lite teori, och sen repetera lite imorn innan tentan bara. Jag tror jag kommer lyckas. Det känns så nu i alla fall.





Snart är det BigBrother. Vi har spelat in, eftersom det var fotboll ikväll. Sambon min är ju rätt intresserad, så det fick bli fotboll först, BB sen, och sist men inte minst, sängen. Förhållanden handlar ju om att ge och ta. Och helt ärligt så behövde jag den här tiden för att plugga, så det passade ju faktiskt riktigt bra :)

Ha en bra kväll, och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0