Fina torsdag

Hej hej torsdag!

Det var lite segt att gå upp idag, men efter en dusch och en skål yoghurt med banan i så vaknade jag till. Hann dock bli lite seg på bussen in till stan igen, men promenaden i solskenet gjorde susen, så när jag kom fram till skolan så var jag pigg igen.

Sitter för tillfället ensam i ett klassrum och skriver på sammanfattning av vår rapport, medan de andra i gruppen äter lunch. Jag har ingen mat med mej eftersom jag ska luncha med Malin sen, så jag får brottas med hungern ett tag till... Vet ju att jag får lunch sen, så det känns rätt okej ändå.

Måste komma ihåg att köpa grädde innan jag åker hem sen! Så jag och Mattias äntligen kan få vår chokladpudding med vispad grädde ikväll. Det är ju lite mini-fredag för oss idag, eftersom jag åker till Eksjö imorgon eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0