Tvättsöndag igen

Jaha, då var det dags för tvättsöndag igen. Lika tråkigt som alltid, men det är ju tyvärr ett måste. Sen var det inte så mycket, så det tar inte så lång tid i alla fall.
Sen ska jag försöka röja undan julsakerna också, för nu är jag faktiskt trött på julen och alla stjärnor och grejer. Sen vad jag ska göra med julgranen vet i f*n. Funderar på att göra som Michan och bara bära bort hela skiten klädd och färdig med ljusslingor och allt till förrådet och bara ställa in den. Så är den ju liksom färdig att bara ta fram nästa gång. Men vi får se. Om jag orkar.
Måste bort till affären och handla lite också eftersom jag inte har nått hemma. Har ju varit i Sörping några dagar nu, så här är det ju tomt.

Men först ska jag klicka hem lite kläder från H&M tror jag hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0