Träna!

Okej. Jag är nog sämst på att blogga just nu. Vet inte alls varför. Jag glömmer helt enkelt bort det. Men jag lovar att jag ska försöka bli bättre nu. Jag lovade ju att det skulle bli ändring efter nyår, men nu måste jag verkligen skärpa mej.


Nog om det. Nu är det dags att ta tag i en annan sak som jag sa att jag skulle göra efter nyår. När jag ställde mej på vågen imorse insåg jag att jag hade fått nog. Det här går inte längre. Ja, jag är väldigt fixerad vid siffran på vågen, så just nu är jag inte alls nöjd. Så nu är det Friskis tre gånger i veckan som gäller helt enkelt. Det finns inget annat. Jag vill ju kunna vara nöjd med mej själv. Och friskis tycker jag ju är roligt, så det blir nog inga problem. Det tråkiga är väl att jag får gå själv. Men sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Céline

Förstår inte att du vågar gå på friskis alltså, en gång och ALDRIG mer. Jag höll på att dö xD

2011-01-15 @ 19:17:02
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0