Jahaja

Hmm, då blev det ett litet blogguppehåll igen då. Inte medvetet egentligen. Har helt enkelt bara så mycket annat för mej. Men så är det ibland. Ska i alla fall göra ett nytt försök till att ta upp bloggandet. Jag lovar! Ska försöka påminna mej själv. Jag har ju faktiskt tid. Egentligen.


Just nu sitter M och tittar på fotboll. Han är arg. Det går tydligen inte så bra. Tror det är domaren eller nått. Kan inte påstå att jag förstår, för det gör jag inte. Men å andra sidan så fattar jag ju inte hälften av reglerna, så det kanske inte är så konstigt. 

För övrigt snöar det så in i norden härutanför. Det gillas inte kan jag lova. Och vi som ska gå till bussen sen. Det blir nog paraply för min del. 


Vad ska ni göra denna lördag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0