Jag har världens underbaraste pojkvän

Jag och M satt nyss i köket och spelade kort och pratade om att vi båda var sugna på något, men att det enda vi hade hemma var fil och mackor. Sen kom jag på att vi faktiskt har korv i frysen men inga korvbröd. Vad gör min underbara pojkvän då? Jo, han tar på sig jackan, halsduken och mössan och traskar ner mot Willys (ca 10 minuter härifrån) i kylan, för att köpa korvbröd och räksallad (mums). Kan man bli mer underbar än så? Jag tror inte det. 

Så nu sitter jag här med datorn och väntar på att han ska komma tillbaka. Då blir det kvällsmat och mys i soffan till handbollen.
Ja.
Jag tittar på handbollen.
Och ja.
Jag tycker det är kul.
Då har vi rett ut det. 

Hur ser er kväll ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0