I Söderköping

Hej hej på er!
Nu sitter jag i Söderköping hemma hos min Mattias. Han har lyckats dra på sig magsjukan jag hade förra veckan, så det är rätt lugnt här hemma. Just nu sover han, och jag sitter här och läser bloggar och kollar runt lite på FB.
För övrigt händer inte så mycket. Fick reda på att jag kuggade på min ena tenta, och den andra har vi inte fått reda på än. Så jag är sådär lagom glad. Men jag får väl helt enkelt plugga ännu mer, och hoppas att det går bättre nästa gång. Lite tråkigt bara att det var den tentan som jag faktiskt trodde att jag skulle klara. Var iof bara fem poäng ifrån, men ändå.
Vad gör ni sista veckan på lovet då??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad tråkigt. Vilken kuggade du på?

2011-01-05 @ 22:46:26
Postat av: Myh

Internationella ekonomin. Som jag trodde att jag skulle klara...

2011-01-07 @ 14:01:22
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0