I skolan

Har suttit i skolan sedan klockan åtta imorse, och nu börjar hjärnkontoret att ge upp känner jag. Kom på nyss att läraren haft en genomgång i snart en timme, men jag har verkligen inte hört ett enda ord av vad han har sagt. Bra där Myh. Känns ju verkligen optimalt. Eller inte.

Tyvärr blir jag ofta såhär när det är heldagar, och jag har sovit dåligt natten innan. Det går bara inte att hålla fokus i så här många timmar då helt enkelt. Någon som har tips på vad man kan göra för att hålla sig lite mer vaken?! Det skulle verkligen behövas kan jag säga.


Vad gör ni alla under dagarna? Skola? Jobb? Lediga?
Tell me!

Kommentarer
Postat av: Céline

Haha usch vad tråkigt det där låter :(



Själv börjar man ju jobba i morrn, annars är man ju ledig och roar sig med annat :) Men det börjar väl bli dags att skicka ansökan till skolorna nu snart antar jag...

2011-01-19 @ 13:28:27
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0