Hej 2011!

Nyår firades med en hejdundrandes magsjuka och illamående som hette duga. Sov ingenting på hela natten till nyårsafton, och sedan låg jag i soffan hela dagen och mådde allmänt dåligt. Älskling var här och tog hand om mej och var sådär underbar som man bara kan önska att någon kan vara. Tyvärr fick han dock se alla raketer vid tolv ensam, eftersom jag däckade i sängen halv elva efter en natt utan sömn.

Men nu mår jag i alla fall bättre. Nästan bra faktiskt. Jag kan fortfarande inte äta ordentligt, men det kommer väl det med. Ska väl försöka mej på en dusch och sen ska jag plocka undan lite här hemma och vädra lite så jag får ut "sjukluften". Och så ska jag tänka lite på mina fina vänner som just nu sitter i tre bilar på väg upp till Stöten. Jag skulle varit med, men eftersom jag blidde sjuk, så fick jag stanna hemma. Men får hoppas dom får kul i alla fall :)



Ikväll blir det mys med fina M, för idag har vi varit tillsammans i en månad. Lite sådär töntvarning på det där, men det kan inte hjälpas. Jag gillar att vara lite sådär töntigt kär :)

Kommentarer
Postat av: Céline

Men nej inte på nysårsafton Myh!! Stackare :( Men grattis på månadsdagen då i alla fall :D

2011-01-02 @ 20:17:42
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0