Förändring

Hej på er!
Nu är det förändring på gång i mitt liv. En ganska stor sådan. Tänker inte skriva här vad det är riktigt än. Vill ju hinna berätta för några, som faktiskt förtjänar att få reda på det från mej och inte på bloggen. Men sen så :)

Idag har jag och M haft en fixar-dag och vi har lyckats få undan ganska mycket. Ibland är det skönt att ha en sån dag när man kan gå runt i mjukisar hela dagen och plocka med lite grejor. Och man känner sig ju så duktig efteråt när allt är färdigt också. Så då är det ännu skönare.


Snart ska jag fixa mat, och sen blir det en promenad ner till Ica för att hämta ut boken jag beställde från Adlibris förra veckan. Sen får jag se om jag ska träna ikväll. Har så j*vla ont i magen. Det är den veckan. Och jaa, jag vet att man ska röra på sig och bla bla bla. Men ett gympapass på en timme? Jag får se vad jag klarar helt enkelt.
Vad har ni gjort idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0