Back to school

Idag är det alltså dags för att dra igång vardagslivet igen. Har duschat och sitter och väntar på att M ska ta sig upp ur sängen så vi kan äta frukost tillsammans innan jag åker. Men det får bli snart, för bussen går om lite mer än en timme. 


Ska på ett sätt bli skönt att få lite rutiner igen, men å andra sidan så älskar jag ju att sova, så lite tråkigt är det ju såklart. Vi startar ändå ganska lugnt med bara två dagar den här veckan, så jag ska väl kanske inte klaga. 


Nu ska jag nog dra upp min andra hälft ur sängen, så det blir någon frukost idag!

Kommentarer
Postat av: Céline

Men FAAN var tar tiden vägen egentligen? Var det inte vi som skulle ses innan du började skolan liksom?! Hmm, nu måste det bli snart faktiskt :O

2011-01-11 @ 09:42:52
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Céline

SV: Ae asså det är helt sanslöst! Den bara rinner iväg, snart är det liksom ett år sen vi tog studenten! Ett helt jävla år!



Ja jag förstår att du lär ha lite att göra asså :( Men om du skulle hitta ett hål i ditt späckade schema så får du gärna höra av dig i alla fall. För nu tycker jag det börjar bli väldigt hög tid att ses faktiskt :)<3

2011-01-13 @ 13:18:33
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0