Pluggisdag med tjejkväll!

Nu har jag varit en sväng nere på Ica och handlat lite, och nu sitter jag här vid köksbordet. Ska ta tag i lite plugg nu tänkte jag. Har ju hela tre tentor under veckan. Två är ju omtentor, så jag vill mest gå igenom och fräscha upp minnet lite och få lite mer koll. Det fanns väl kanske en anledning till varför jag får göra om dom. Men det är bara att ge det ett försök till.


Sen efter plugget ska jag dra in till stan för en liten tjejkväll med dom bästa! Ska bli mysigt att ses igen. Kom dock på att jag glömt ta med Daniellas julklapp hit, så får se hur jag gör med den. Antingen får jag åka och hämta den, eller så får hon den en annan dag. Yra jag liksom...


Vad händer för er ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0