Ordet med stort S!

Hej, hallå!
Bloggen har blivit lidande i nästan en vecka, men det är för att jag har en hel del att göra. Som dom flesta nu vet, så håller en liten förändring på att ske. Jag har sagt upp min lilla etta inne i stan. Dels för att jag ändå aldrig är där. Men den största anledningen är min fina Mattias. Jag ska nu istället flytta in i hans (som nu istället blir vår) lägenhet, och bo tillsammans med honom. Ja folket. Ni läste rätt. Jag ska bli sambo.

Visst känns det läskigt, men också helt underbart. Jag har smakat lite på ordet. Sambo. Det låter så vuxet. Nästan gammalt. Och det är vi ju inte nån av oss. Men ändå. Det är ju så det heter.
Den 19e går flyttlasset med alla möbler. Resten av alla grejerna ska vi försöka få hit innan, så det inte blir så mycket småplock på själva flyttdagen. Men sånt löser sig alltid! Och sen får vi ju se hur länge vi bor kvar här. Även den här lägenheten är en etta, men det räcker åt oss i början :)


Det ska bli spännande med lite förändring i tillvaron. Och det är ju bara till det bättre ;)



Nu hoppas jag M dyker upp snart, för då ska vi hämta lite mat på pizzerian (man får synda på söndagar), se Solsidan och sedan Wallander. Kan inte bli annat än en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0