Kom igen Myh!

Nu måste jag skärpa mej med bloggen känner jag. Vet egentligen inte varför jag inte skriver. Har i och för sig varit ganska mycket att göra nu på senaste tiden.

Jag bor ju numera i Söderköping, tillsammans med finaste pojkvännen Mattias. Vi har en etta för tillfället, och det räcker ju faktiskt åt oss. Men vi funderar på att kanske sätta upp oss på väntelistan för en tvåa. Vi får se helt enkelt. I övrigt är det skolan som tar tid och energi. Mer än någonsin egentligen. Men jag har nu nästan bestämt mej för att byta. Och med nästan så menar jag att det bara är ett par procent av mej som inte är övertygad helt än. Men sånt löser sig.

Jag tänkte att jag skulle fota lite här hemma och slänga upp ett inlägg med bilder senare. Så får ni se hur vi bor! Vad sägs om det?



Kommentarer
Postat av: Filippa

Helt random sådär, så drömde jag om hur fint jag tyckte att det alltid var hemma hos dig, oavsett vart ni bodde... :S skumt, men ta det som en komplimang :)

2011-02-25 @ 20:08:34
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0