Jag söker ett jobb!

Hej jag heter Myh, är 19 år och söker ett jobb. Nu. För det här går inte längre.


Jag är social, glad och stresstålig, och har erfarenhet av serviceyrken. Jag kommer i tid, är noggrann och är bra på att lösa problem som skulle kunna uppstå.

Vem som helst som har ett jobb, får gärna höra av sig. Vad som helst är välkommet. Helst i närheten av Söderköping/Norrköping. Men Linköping funkar med. Om det skulle vara så.


Om någon av er läser som vet något jobb, eller har nått tips, får mer än gärna höra av er. MER ÄN GÄRNA.

Kommentarer
Postat av: joni

Prova releasy i linköping :-)

2011-02-08 @ 18:25:19
Postat av: Tomas

Jag har hört att cellit söker folk, är iofs säljjobb, men med fast grundlön på 12 000 vad jag har hört. Kanske kan vara värt att prova, annars; hoppas du hittar något annat snart :)

2011-02-08 @ 23:11:37
URL: http://foreverforever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0