Vi är lite knasiga

Sitter här i soffan och pillar lite med ett Word-dokument, medan sambon sitter bredvid och kollar fotboll och skriker till med jämna mellanrum. Det är helt otroligt hur killar kan bli helt inne i en match måste jag säga. Nog för att hans skrik ibland nästan orsakar en hjärtinfarkt på mig, men han är samtidigt rätt underbar när han sitter där och gormar på domarna och värdelösa spelare!


Jag kanske inte ska säga så mycket i och för sig. Jag vet hur jag är när jag kollar på ridsport. Jag försöker ju liksom alltid hjälpa till att hoppa över hindren ifrån soffan. Ungefär som att det skulle hjälpa liksom... Lika mycket somdet hjälper att skrika på domaren på tvn antar jag.


Lite knasigt kanske. Att tro att det ens hjälper. Men det är ju lite så vi är. Knasiga :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Samma sak när man spelar tv spel, ska man åt vänster följer hela kroppen med ;)

2011-04-06 @ 19:36:05
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Postat av: Céline

Haha det hör till att sitta och hoppa i soffan när man tittar på hästhoppning tycker jag xD



Och är det riktigt spännande så står jag upp och hoppar istället ;)

2011-04-06 @ 22:13:33
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0