Ny tatuering!

Idag har jag och älskling varit ute på äventyr. Först försov vi oss. Eller försov är fel att säga. Vi hade ställt klockan på nio, och min mobil hade fått krupp under natten och ringde aldrig. Så vi vaknade vid elva istället.

Sen åkte vi in till mamma på eftermiddagen och fikade. Bullar som Anki hade bakat och mamma-kaffe. Det bästa kaffet enligt mej.


Sen började äventyret. Jag har ju filat lite på en idé om en tatuering i sisådär ett par år. Och idag blev den till verklighet. Även Mattias fick känna lite på nålen. Han skrev fyra bokstäver på underarmen. Mycket fint måste jag säga att det blev.


Det gjorde inte alls lika ont som det gjorde förra gången. Jag kunde ju nästan ligga där och njuta lite medan han gjorde den på mej. Slänger in en liten bild. Den är inte så bra, eftersom jag precis hade smörjt den. Men en liten titt får ni i alla fall på den. Jag är så himla nöjd!




Den sitter på insidan av överarmen.

Kommentarer
Postat av: felicia

vad betyder den.. jag sökte på google, kom bara upp "genom taggar till stjärnorna" :)

2011-04-13 @ 16:40:10
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0