Kramar en kudde

Här sitter jag med datorn i knät, för det är ännu en fotbollskväll här hemma. M är så underbar när han sitter där i hörnet av soffan och kramar en kudde för att det är så spännande. Och så skriker han så jag får en hjärtattack när Liverpool gör mål. Vilket dom gjorde nyss. Jag har faktiskt allvarligt börjat fundera på om det kan ge mej hörselskador att sitta i samma soffa under en fotbollsmatch. Men jag vet inte...


I övrigt har vi inte gjort så mycket idag. Det blev en promenad i solen förut, men tyvärr inget gym för mej. Vet inte alls vad det är med mej idag, men känner mej helt slut i kroppen och jag höll på att somna i soffan förut. Så kan det vara ibland.


Ikväll blir det nog en rätt tidig kväll för mej känns det som. Och det kan nog passa rätt bra inför morgondagen... Vad jag ska göra får ni se då! :)





Till Leo: Det är Kullens som vi bor nära vi med. En minut dit, och en hem :)

Kommentarer
Postat av: Leo

Härligt! Hoppas ni har det bra? Här vårspritter, sicket vuxet uttryck ;0), det i benen på riktigt och längtan efter sommar blir starkare för var dag. Sett lite gamla Kungsgårdare på stan som pluggar i Karlstad. Ha det gott och hälsa de som hälsas bör.



Leo

2011-04-15 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0