Fotboll ikväll med

Även idag är det fotboll som är på tvn här hemma. Sambon ville titta, och det fanns ingenting som jag egentligen ville se, så det fick bli så. Jag har underhållit mig lite med att diska och plocka i köket, och när jag var färdig med det så fastnade jag i soffan med datorn i knät. På så sätt kan man umgås, fast man inte behöver titta på en massa killar som jagar en och samma boll. En ganska bra lösning tycker jag!


Annars så har det här varit en riktigt seg dag. Vi gick inte upp förrän efter tolv (fy på oss, haha!) och hela dagen har liksom bara flutit iväg. Men vi släpade oss ner till gymmet och körde ungefär en timme i alla fall. Sen blev det i och för sig pizza till middag, så det var väl lite plus minus noll kanske. Vet att man inte borde äta pizza mitt i veckan, men ingen av oss orkade laga mat, och pizzerian ligger ca en minut från oss. Dessutom är det nya ägare och dom kör 2 för 1 i några veckor framöver. Så vi var ju såklart tvugna att testa, haha!


Hmm, måste bli bättre på att lägga in bilder här i bloggen tror jag. Blir så tråkigt med bara text, eller? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Leo

Hallå!



Sett att du blivit Sörpingsbo, inte det sämsta enligt mig. Vilken av stans relativt många pizzerior bor ni nära? Själv hade jag två minuter "ner" till Kullens och tre minuter "uppför" hem!



Ha det gott//



Leo

2011-04-08 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0