En lättnad!

Jag ringde nyss för att prata lite med de på CSN. (Ni som känner mej vet vilken bedrift det är att jag faktiskt tog upp telefonen och ringde!!) Jag trodde att hela min framtid var körd eftersom jag inte kommer kunna göra alla tentor innan jag slutar. Dels har jag en som jag inte vet om jag blev godkänd på, och en som jag inte gjort. Jag var skitnervös över att jag inte skulle få csn till nästa utbildnng bara därför, men det visade sig att jag inte alls behöver vara nervös. Jag kan göra dessa omtentor i höst, senast 4 veckor efter att min termin startat. Blir jag godkänd då, så får jag csn i höst med! Pust. Nu kan jag andas ut!

Kommentarer
Postat av: Céline

Sv: Ja det känns riktigt bra faktiskt :) Tack så mycket, ska nog vara på banan igen snart hoppas jag!

2011-04-20 @ 23:35:38
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0