Vart tog dagen vägen?

Den här dagen försvann fortare än fortast. Först drog jag som sagt till tandläkaren, och jag har fortfarande ont, såhär elva timmar senare. Sen gick jag för att möta Malin, fick en komplimang av en full gubbe som skulle åka samma färja som malins mamma, åt tillsammans med Malin och sen drog jag hem. Mamman kom förbi och vi snackade bort ett par timmar och nu sitter jag här.
Och dagen är slut. Ibland flyger tiden iväg helt enkelt.


Imorgon ska jag vara duktig och gå upp tidigt (!) för att städa(!!!!!!!!). Det ni.
Egentligen är det väl så att det till och med har blivit så illa att till och med jag stör mej på allt som ligger huller om buller. Så nu MÅSTE jag städa. Jag hatar måsten.


Ovärt blogginlägg. Men jag ar trååååkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0