Sista september

Idag är det sista september. Jag hade lektion mellan halv nio och halv tolv och sen blev det lunch med lite folk från klassen. Sen på eftermiddagen satt jag och Henrik kvar och jobbade på engelskan. Ett arbete som jag trodde skulle ta högst en och en halv timme, var inte klart förrän halv fem. Fyra långa  timmar senare. Men det blev bra, Henrik var kul att jobba med, och jag är nöjd. Och det är väl egentligen det som räknas. Men någon fika med Daniella blev det inte.

När jag kom hem insåg jag dessutom att jag fått en betalningspåminnelse för något som jag har skickat tillbaka till företaget. Det tog liksom musten ur mej. Så jag har spenderat kvällen i soffan med M, och sett på idol. Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på en minut, så det blir sängen för min del.



Och sen upp klockan sex (06.00!!!) och ha tvättstugan! Galet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0