En liten dos politik



Jag vet att jag har sagt att jag ska hålla mig utanför allt vad politik heter fram till valet, och bara gå och rösta och hoppas på det bästa. Men jag känner att jag ändå att jag måste engagera mig lite. När jag såg det här talet med Stellan Skarsgård kände jag mig tvungen att lägga upp det här.

För precis som han säger så är det ett väldigt viktigt val vi gör nu på söndag. Så lyssna, och tänk efter. Och jag säger som Stellan.
Om ni inte är 110% säkra på att ni vill att Sverige ska bli som USA och att privatisering är vad ni tror är bäst för Sverige, rösta då på ett av de rödgröna partierna!

Nu har jag gett en liten ledtråd till vad jag röstar på. Jag röstar för välfärden, och att alla ska kunna ha det lika bra.

Och ni som inte har bestämt er. Läs på. Bestäm er. Det ÄR viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0