19e september 2010 - Valdag

M sov här inatt, och det var lika mysigt som vanligt. jag funderar ibland på att liksom inte låta honom gå hem alls, utan hålla fast honom här, haha. Fast det kanske inte riktigt funkar.

Nu har jag i alla fall varit och röstat. Man kommer ju inte undan valet någonstans idag. Till och med på Facebook är det heta debatter om vem man ska rösta på. Fan, låt folk välja själva. Jag hatar när folök ska försöka få mej att ändra vad jag tycker. Det kommer inte hända, så varför tjata?!


Den här söndagen blir lugn i alla fall. Håller på och tvättar och sen ska jag väl plugga lite. Annars händer inget speciellt.



Har ni röstat ni som får?
Jag tänker inte uppmana er att rösta på något speciellt parti. Men rösta tycker jag allt ni ska göra. Det är ju det enda sättet att göra sin röst hörd på. Så kom igen. Gå och rösta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0