17e september 2010

Imorse gick jag upp tidigt och åkte iväg för ett besök hos tandläkaren. Jag kan säga så mycket som att jag nog hellre hade blivit skjuten någonstans alltså. Jag vet i fasen hur dom lyckas, men nu sitter jag här och har ont som tusan i hela munnen. Och det enda hon gjorde var at ta bort lite tandsten. Men men. Man får försöka vara glad ändå.


Efter tandläkarbesöket träffade jag Malin och vi käkade lunch på stan och sen gick vi runt och kollade i alla affärer. Jag kom faktiskt hem med två par örhängen till och med. Visar dom sen.

Nu ska jag installera Sims på min dator. Fick sånt sug efter att spela lite så tvingade mamman att ta med dom när hon kom hit förut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0