16e september 2010

Det blev en riktigt trevlig kväll igår med ungdomsgruppen, trots att Carl tvingade mej att leka djungeltelegrafen, haha. Men jag överlevde, och sen lekte jag och Bea kälke i korridoren. Det var egentligen menat att jag skulle lära mej en yoga-grej, men den blev lite misslyckad om man säger så. Men kul var det :)


Nu ska jag snart dra iväg till mormor och hjälpa henne med en sak. Hon är inte så teknisk min lilla mormor, så ska hjälpa henne att lägga ut lite grejer på Blocket och så.


Och bara för att skryta lite.... så är jag ledig idag OCH imorgon. Underbart haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Fast du vet att din kälke är nog den bästa yogaövningen jag någonsin sett ;) (och dessutom den roligaste!!) xD

2010-09-20 @ 17:41:07
URL: http://lillasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0