Tentaplugg all day long

God morgon!

Snart ska jag slänga på mej lite kläder och sätta mej vid srivbordet. Idag är det tentaplugg som gäller. Jag ska försöka harva mej igenom alla 11 kapitel på några dagar nu, och dessutom försöka få allting att fastna. Det är inte något jag ser fram emot direkt. Men det måste göras. Tentan är på måndag, men jag har i och för sig redan ställt in mej på att göra en omtenta. Bra eller dåligt tänkande??


Men men. Nu ska jag bli bästa kompis med kaffebryggaren och kakorna jag köpte igår. Det lär behövas för att jag ska orka...



Kommentarer
Postat av: Filippa

alltså.. jag fattar inte hur du orkar?! :O Du måste ha en jävla självdiciplin! jag skulle aldrig klara eller orka det där efter alla år i skolan! Plus poäng till dig Myh!

2010-10-28 @ 17:34:00
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Postat av: Myh

Filippa - Jag vet faktiskt inte hur jag orkar heller. Och jag har alltid tyckt att min självdiciplin suger. Men idag gick det bra. Blev faktiskt inte ens trött på det haha. Men det är väl för att jag känner att jag måste klara tentan så jag slipper ha ännu fler nästa tenta period...

2010-10-28 @ 19:54:22
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0