Söndag

Vaknade hemma hos min Mathilda imorse. Det var ju egentligen meningen att jag skulle åka hem igårkväll, men sen hamnade vi hemma hos Marka med monopol, päronvodka och cider. Så då blev jag kvar. Mathilda som skulle vara nykter och köra bil, misslyckades ganska mycket. Det blev nog fem drinkar, och sen var det en mycket berusad Mathilda som fick skjuts hem av snälla Carl. Jag fick sitta fram, eftersom det är barnsäkert bak i carls bil. Vi tänkte att det var bäst att Mathilda fick sitta där ;)


Jag vaknade pigg imorse, medan Mathilda hade huvudvärk. Sen fick jag bråttom hem eftersom jag kom på att jag har tvätttid idag.


Ikväll blir det taco och filmmys med Mathilda. Men nu, tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0