Packar

Ikväll ska vi ha nattcafé med ungdomsgrupperna, vilket ska bli jättekul. Träffa folk, se på film och prata är ju aldrig fel. Sen ska vi sova där, eftersom vi ändå ska upp tidigt imorgon och åka med allihop till Kolmårdens djurpark. Så därför måste jag packa med mej sovsäck, liggunderlag och sånt. Luftmadrassen får stanna hemma. els blir det för mycket grejer att ta med, och dels så fryser jag bara när jag sover på den. Men en enda natt klarar jag nog på liggunderlag.
Imorgon ska vi som sagt till Kolmården. Jag kommer antagligen frysa ihjäl på kuppen, men sånt är livet.


Nu ska jag packa klart och sen ta tåget hem till Mathilda. Vi ska dricka kaffe och prata skit innan vi ska bort till kyrkan. Trevligt trevligt!



Fina Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0