Norrköpings Lucia?!

När jag kom hem förut hade jag fått ett brav ifrån NT (Norrköpings tidningar). Jag antog att de ville erbjuda mig en prenumeration på tidningen eller nått, så jag öppnade brevet lite fort medan jag höll på och plocka med lite grejer i köket. Men sen får jag syn på vad det faktiskt står i brevet! Jag citerar:
"Då du anmält dig själv eller blivit anmäld av annan person till årets Lucia-uttagning i Norrköping, kallas du härmed till uttagning av de sju kandidaterna". Ungefär där dog jag lite. Jag kan säga att jag själv absolut inte anmält mig till detta. Det är precis såna här saker jag aldrig skulle ge mig på.
Så nu återstår bara frågan; vem i hela friden har gjort detta?!





Nej, nog med sånt här trams. Nu ska jag se Bonde söker fru!

Kommentarer
Postat av: Céline

Haha klockrent juu :D Dock va det inte jag (A)

2010-10-13 @ 22:49:36
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Myh

Jag blir ju irriterad, det är ju ingen som erkänner haha ;)

2010-10-14 @ 08:33:30
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0