Nattliga äventyr på Löfstad slott

Igår åkte jag hem till Bästa Malin i hopp om att vi skulle se på film och ha det mysigt. Så blev det inte riktigt. Men det gjorde ingenting.

Istället blev det vin, 90-talsmusik, odiskreta smygbilder, besök på Löfstad slott, bilfärd i 230 på motorvägen och hitta omvägar in på Bauhausparkeringen. Dessutom kan jag berätta för er att GB-glassgubben och hans fru inte riktigt fick plats i bilen. Men det var värt ett försök :)

En annan sak som var ganska roligt var Mc-driven (heter det Mc-drive på MAX också? eller vad heter det annars?) på MAX. Vi ville egentligen bara ha fyra muggar. Eller en vatten, och sen tre tomma muggar. Men dom vägrade ge oss bara muggar, så vi fick fyra muggar med vatten i. Dock behövde vi inte betala. Så varför i hela helvete hälla i vatten?! Vi hällde ut vattnet medan vi fick alla muggarna ändå så, haha!


Det var en kul natt. Det bästa var ju egentligen att Malin aldrig hört några historier alls om Löfsrad och alla dess spöken haha. Underbart. Men jag måste säga. Att även om jag varit där många gånger, så förklarar inte det att ljuset i huvudbyggnaden tändes och släktes medan vi var där. Kan dessutom tillägga att grinden var låst, så det var ingen kvar... hur ska man tolka det?



Kommentarer
Postat av: Céline

Haha ni verkar ha haft en intressant helg ;)

2010-10-17 @ 23:00:33
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Myh

Intressant är nog bara förnamnet xD

2010-10-17 @ 23:05:48
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Céline

JAA jag ser!!

Haha det låter bra det där xD

2010-10-17 @ 23:56:07
Postat av: Tomas

Drive-In tror jag det heter på Max ;)

2010-10-18 @ 07:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0