Lite shopping

Efter att jag hade tvättat och sådär, åkte jag som sagt ner på stan och lunchade med Daniella och Malin. Det blev sallad från Paus, och en massa tjesnack! Sen sprang jag och Malin runt på stan och shoppade lite. Eller lite är väl kanske dumt att säga. Plånboken blev ledsen, men jag blev ju glad i alla fall :)


En jacka från Cubus 599 kr.          Transparent skjorta från H&M 99 kr


Leggins med skinndetaljer från Gina Tricot 249 kr


Och så mössa och halsduk från Gina Tricot.
Kommer ej ihåg vad dom kostade.
Skulle köpa vantarna till med, men dom var slut.

+ att jag köpta ett par svarta örhängen och två nagellack.


Som sagt, aj aj i plånboken, men istället en glad Myh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0