Lite hemmafix

Slutade skolan vid halv ett idag, och då åkte jag direkt hem, för jag var sjukt hungrig. Så jag slängde ihop pannkakor lite snabbt när jag kom hem. Jag vet inte riktigt vad det var i dom där pannkakorna alltså, för sen fick jag världens energikick! Först gick jag lös på disken, och sen på badrummet som nu är skinande rent. Sen fick jag för mig att rensa och sortera alla räkningar och viktiga papper (vilket är hur jäkla trööökigt som helst, men men). Så nu är det lite ordning på det med.

Såhär kan det se ut om man inte sorterat sina papper på ett bra tag...







När jag städade i det skåpet där alla räkningar låg, hittade jag såna där kakeldekorationer som jag köpte till köket för jättelänge sen. Så när jag var färdig med skåpet så var det dags för en liten mini-makeover för köket.

Före:

 

Efter:

 

Så kan det gå när man är ledig och försöker fördriva lite tid haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0