Kväll

Sitter i soffan, som vanligt. Var ju i skolan några timmar förut, och sen gick jag hem till min soffa igen. Var och handlade också i och för sig, så helt oduglig har jag väl inte varit.


Nu ska jag se på Bonde söker fru, precis som Céline. Hon tycker att det är lite småkul. Jag tycker det är helt otroligt roligt. Vissa av dom är ju så himla tappade bakom en vagn så det är synd om dom. Men dom ska väl också få bli kära i tv antar jag.

Sen blir det Efterlyst, och  Kungarna av tylösand. Om jag orkar. Annars en film. Imorgon börjar hårdpluggandet till tentan. Ogilla starkt.
Blä!

Kommentarer
Postat av: Céline

Haha asså dom är ju riktigt roliga emellanåt, men ibland vill jag bara åka dit och nysta på dom för jag stör mig så mycket på dom xD

2010-10-27 @ 23:10:00
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0