Hej vintertid!

Mathilda kom hem till mig igår vid halv tolv. Jag pratade med henne i telefon när hon åkte hem från jobbet. Hon skulle försöka hålla sig vaken eftersom hon skulle hämta sin storasyster i stan runt två. Så jag föreslog att hon skulle komma hit så kunde vi vara vakna tillsammans. Så då blidde det så.

Vi satt och diskuterade allt mellan himmel och jord och drack te tills Olivia ringde och ville åka hem. Tänk att det är dom spontana sakerna som är bäst i vardagen. För jag menar, hur normalt är det att åka hem till folk och dricka te mitt i natten?

Sen ställde vi ju om till vintertid inatt med, så man fick sova en timme extra imorse. Det gillades kan jag lova. Nu sitter jag här med mina skolböcker igen. Har ett par korta kapitel kvar att ta mig igenom, men sen får det vara bra. Jag tänker inte sitta hela dagen idag med. Det gör jag bara inte. Ska jag vara ärlig tror jag inte ens jag klarar tentan, men gör jag det så är jag evigt tacksam...

Kommentarer
Postat av: Céline

Jag ska i alla fall hålla tummarna, och jag tror det kommer gå bra :D

2010-10-31 @ 23:28:51
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0