Dagens

Förkylningen från igår är faktiskt lite bättre, så mitt te kanske faktiskt hjälpte. Dock vaknade jag massa gånger under natten och fick för mig att jag hade försovit mig. Men sen kollade jag på klockan och insåg att det inte var så, så jag kunde lugnt somna om.

Nu ska jag snart gå bort till spårvagnen och åka bort till Daniellas jobb, och så ska vi äta lunch där. En liten tradition som har börjat sedan jag började plugga igen. Riktigt trevligt faktiskt :)


Slänger in en dagens också. Dock är det fotat med mobilkameran då båda batterierna till min Canon är helt urladdade.



Svarta jeans med skinndetaljer
Svart linne
Vit och grårandig tröja

Allt från Gina tricot. Som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0