19e oktober 2010

God morgon på er!

Idag ställde jag klockan på åtta (!) trots att jag inte börjar förrän halv ett. Jag kände att jag behövde ta tag lite i min lilla lägenhet. Det var så stökigt att jag till och med blev irriterad. (Och det händer inte så ofta haha). Så jag slängde i mej lite frukost, och sen tog jag tag i disken, och sen i alla kläder som låg på golvet. Så nu behöver jag inte komma hem till en ostädad lägenhet ikväll.


På tal om ikväll. Jag undrar när jag kommer vara hemma egentligen. Jag går ju i skolan mellan halv ett och sex. Och sedan ska jag ju iväg på den där uttagningen till Norrköpings lucia som börjar halv sju. Och kommer jag sedan vidare till semifinal och final, så kunde det till och med ta fram till elva innan det blev klart. Så det kan ju bli lite intressant... haha.


Men men. Vad ska ni andra hitta på idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0