11e oktober 2010

Jag är riktigt dålig på att blogga just nu, men så är det. Man kan inte alltid vara på topp.

Har i alla fall lyckats städa hela lägenheten idag. Och jag kan säga att det verkligen behövdes. Men nu är det fint här hemma igen. Det bästa med att flytta hemifrån, förutom att man faktiskt får bestämma allt själv, är ju att man har ett hem att köpa saker till. Nu låter jag kanske lite konstig, men jag tycker verkligen att det är kul att shoppa inredningsprylar.
Jag tänkte att jag skulle se vad jag kan hitta nere på Ullared när jag och Mathilda åker ner om lite mindre än en månad. Det är ju alltid roligare att shoppa när det inte är så farligt dyrt :)


Nu ska jag mysa ner mej i soffan, och sen blir det sängen tidigt ikväll, för jag är hur trött som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0