Sjuk mardröm

Inatt hade jag jättesvårt att sova. Först låg jag och snurrade i sängen och kunde inte somna på på säkert två timmar. Sen när jag väl somnade, drömde jag väldens sjukaste mardröm.

Det var en kille som underhöll sig med att springa från hus till hus längs en gata och ringa på dörren, och sedan hugga ner den som öppnade med en gigantiskt kniv. Jag och någon mer, försökte stoppa honom, men då försökte han döda oss med. Så vi sprang in i ett hus och försökte ringa polisen, men på något sätt hade han lyckats koppla alla telefoner till sin egen mobil som han höll i, så man kunde inte ringa någon annan... Helt sjukt. Och hopplöst. Man kunde liksom inte stoppa honom, han bara fortsatte att hugga ner folk.

Sen när jag vaknade av drömmen, helt vettskrämd, kunde jag inte somna om på säkert en timme. Och när jag väl somnade, jaa då var det inte lång tid kvar tills klockan ringde...


Hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0