Sista november

Jaha. Då var ännu en månad slut, och imorgon är det december. Julkalendern börjar då. Nog för att jag är nitton, men jag måste ändå se första avsnittet. Det hör till liksom. Egentligen är det väl mest för att kunna avgöra om den faktiskt är värd att se, eller om jag ska försöka få tag i en gammal julkalender och se på istället.
Sen måste jag faktiskt få upp lite julgardiner. Dom ligger så fint där inne i skåpet, och jag har inte orkat än. Det är ju ingen hit att stryka liksom. Men det måste väl göras. Och så måste jag köpa julgran. Plast. Orkar inte med en riktig haha :)


Dagen idag är ganska oplanerad, om man bortser från julgardinerna då. Ska nog försöka mig på dom lite senare. Men först ska jag åka ner till stan, handla tre (!) sallader på PAUS, och sen luncha med Daniella och Malin. Dom tittar alltid skumt på mig när jag säger att jag vill ha tre sallader, haha ;)

Men som sagt. Lunch var det. Och om jag inte ska åka ner i min pyjamas, så kanske det är dags att sätta lite fart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0