Onsdag morgon

Fick sovmorgon idag, och det uppskattas väldigt mycket. Var ganska trött imorse, men jag antar att jag får skylla mig själv. Satte meig i soffan och såg på två avsnitt av One Tree Hill igårkväll.

Nu sitter jag i alla fall här, och maten står i micron. Måste ju äta något innan jag åker till skolan. Sen måste jag duscha också lite snabbt, men det hinner jag.
Idag är det bara halvdag, och det ska bli skönt. Är allmänt trött så det ska bli skönt att bara vara där i tre timmar, och inte sex timmar.

I eftermiddag blir det nog hem direkt. Vet inte om jag ens vågar åka ut till konfirmanderna. Eftersom snön orsakade så mycket problem med tågen förra året, så är jag inte helt säker på om jag ens vågar chansa. Jag kanske blir fast där ute. Och det har ingen lust med. Men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0