Ingen hemma-dag idag!

Jag åkte ju hemifrån tidigt imorse för att skriva IT-tentan på skolan. Sedan efter det fikade jag med mamman och Putte i hans verkstad.
Efter det var det dags att infinna sig i Daniellas nya lägenhet. Vi skulle nämligen tapetsera om. Sedan att vi bara hann en enda vägg för att vi åkte till Rusta och Max och slipade i en evighet behöver vi ju inte prata om, haha.

Men vi gav upp vid sju i alla fall, och då gick jag hem till mamma och åt tacos. Så då slapp jag laga mat idag åtminstone. Vilket faktiskt var rätt skönt. Och nu på kvällen gick jag bort till Viveka och fick en liten pratstund. Så det har absolut inte varit en hemmadag idag. Men det har varit trevligt.


Nu ska jag väl snart sova. Och sluta skriva. För jag antar att det här inlägget var rätt tråkigt, så det är ju onödigt om det blir längre.... Bla bla bla.... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0