Hemma från Ullared

Min dag startade redan klockan 02.00 (!!!) imorse hemma hos Mathilda, och ungefär kvart över tre var vi och hämtade upp Marka, och sen bar det av ner mot Ullared. Vi lyssnade på musik och var väl egentligen mer hyper än trötta. Förutom Marka då som slocknade när vi passerade Linköping... ;)

Vi stannade bara för att tanka en gång, annars var det raka spåret ner, och jag och Mathilda satt och skrålade med till musiken och allmänt flamsade hela vägen, och runt sju gled vi in i Ullared. Alla tre höll på att dö av skratt när vi insåg att det var typ 10 bilar på hela parkeringen. Så jäkla ironiskt. Här har man liksom gått upp omänskligt jävla tidigt, och så är det inte ens kö. Så vi åt våran frukost i bilen och värmde oss lite extra, och när klockan var typ tjugo över sju traskade vi bort till kön med våra tre vagnar.

Sen flög alla timmar förbi inne i varuhuset, och jag är nöjd. Dock tråkigt att det typ inte fanns några fina kläder alls, men sånt får man leva med. Hittade ju massa annat istället... Sju påsar står det visst i hallen. *Host*

Jag tänker inte dra hela dagen för er, för då hinner ni somna. Kan bara sammanfatta det så att jag höll på att få psykbryt på alla människor och en stackars tant fick ta emot mina aggresioner, och att jag betedde mej som en treåring den sista halvtimmen. Var så trött att jag höll på att börja gråta när vi inte hittade vagnen haha. Men den kom tillbaka sen och då gick vi till kassan!

Slänger in lite bilder också, så ni förstår hur mycket vi faktiskt handlade...




Den gemensamma vagnen vi hade när vi
gick in en andra omgång!




I bagaget. Och jag ska påminna folk om att
Saab 9-5 har stort bagageutrymme!
Plus att det stod saker i baksätet.

Kommentarer
Postat av: M hansson

hihi då mår du gott nu då handla på ullared e ju guld värd ;) kram

2010-11-19 @ 22:54:14
Postat av: Céline

haha aah du verkar ha fått med en del hem hörrudu xD

2010-11-21 @ 11:55:41
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0