Hemma från Sörping

Idag låg jag i sängen länge, bara för att jag kunde. Har inga lektioner alls den här veckan, bara tentan igår, och sedan en tenta på fredag morgon. Men till slut tog jag mej upp ur sängen i alla fall.
Har spenderat dagen hemma hos Malin, med henne och Céline. Som vanligt blev det en massa prat och skratt, och såklart mat. Vi är ju matgalningar allihop haha ;)


Nu är jag i alla fall hemma igen, och ska väl inte göra så mycket mer än att slappa i soffan. Ska fixa lite här hemma också.
Och ladda batterierna till min kamera. För imorgon ska jag hem till Malin igen, och då ska vi leka. Resultatet kommer ni kunna se lite senare i veckan skulle jag tro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0