Dagen efter

Igår firade vi Marka som fyllde 20 år i veckan. Det var riktigt trevligt, och vi spelade ölspel, dansade, pratade och hade allmänt kul. Jag har även shotat den äckligaste spriten som finns på den här planeten. (Jag lovar att det inte finns något värre. helt allvarligt). Och Carl tyckte han var jätterolig som hällde i sånt i mitt vin när jag inte såg, vilket resulterade i att jag höll på att dö när jag smakade. Han tyckte dock inte det var riktigt lika roligt när han själv var tvungen att dricka av den, haha.


Det var ju fest som sagt, och såhär dagen efter kan man ju tänka att man kanske inte skulle tagit den där sista drinken. För fy vad illa jag mådde på tåget på väg in till stan. Men det blev frukost på skafferiet med vännerna, och sen raka vägen hem till tvättstugan. Så roligt har jag idag. Måste dessutom bort till affären. Jag saknar en burk med Lohmanders bea-sås, och det kan man inte leva utan en bakisdag, så är det bara!


Men men, hoppas ni mår bättre än mej idag. I och för sig är det nog inte så svårt haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0