Träffat Liza!

Idag efter skolan träffade jag Liza. Jag hälsade på hemma hos henne, och fick träffa underbart söta lilla Samuel. Skitungen skrek lite till en början, men sen när vi satt på golvet och han låg i babygymmet blev han nöjd och glad. Jag och Liza fikade oc pratade i två timmar. Det var riktigt trevligt måste jag säga.

Man kan ju inte annat än att smålängta lite efter en egen liten bebis, just när man träffat en sån där liten söt unge. Samtidigt som jag skulle tycka det var supermys och allt det där, så vet jag att det inte riktigt är rätt tillfälle just nu. Så det tar nog några år till innan det blir en bebis. Men då är det ju tur att man kan låna andras och mysa med dem ibland. Det räcker gott och väl just nu :)

Det var kul att träffa Liza igen. Det var ju ett tag sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0