MÅSTE BLI KLAR!

Jag sitter här och pluggar. Igen. Jag tycker inte jag gör nått annat nuförtiden. Men den sista tiden som är kvar i skolan är tuff, och vi har verkligen hur mycket som helst att göra. Så det är bara att bita ihop. Det är ju inte alls många dagar kvar nu, så man får stå ut, och göra det bästa av det.

Idag är det uppgiften "Mitt företag" som måste bli klart. Det ska redovisas imorgon, och jag har en hel del kvar. T.ex. göra en logga, som inte är världens lättaste, men det ska väl gå det med. Uppgiften går ut på att man ska låtsas starta sitt eget företag, och jag kan lova att jag aldrig kommer försöka mej på det på riktigt! Det är tillstånd hit, reklam dit, och krångel med allt. Dyrt som satan är det också. Så eget företag är nog inget för mej helt enkelt.

Nu ska jag väl försöka se till att bli klar med det här. Och när det här är färdigt, så är det bara projektarbetetsrapporetn kvar att göra till imorgon.

Sova kan man ju göra i graven, eller vad var det dom sa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0